Pogoji poslovanja

 

Spletna trgovina DIŠPORT d.o.o. deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

 


1. Naročanje


Izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini Dišport d.o.o., lahko potrošnik naroči vse dni v letu, 24 ur na dan. V primeru, da v nekem obdobju, iz kakršnih koli razlogov, naročanje in dostava ne bi bila mogoča, bodo kupci o tem obveščeni na spletnih straneh trgovine. Cene so informativne in si pridružujemo pravico do napak v ceniku. Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bomo stranke ustrezno in pravočasno obvestili. Cena izdelka in vrednost DDV-ja je razvidna v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Stroški poštnine so dodani pavšalno, izračunani bodo glede na velikost in težo pošiljke in obračunani po ceniku Pošte Slovenije oz. drugega izbranega kurirja. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Vse cene v spletni trgovini so v EUR. Trudimo se za čim boljšo ažurnost in točnost podatkov in cen, ki so navedeni v trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov in cene hitro spremenijo in ne uspemo popraviti podatkov na straneh pravočasno. V takem primeru bomo kupca o spremembi obvestili in mu omogočili spremembo ali preklic naročila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi obojestransko zadovoljivo rešitev. Fotografije izdelkov so lahko simbolične, zato ne zagotavljajo vedno vseh lastnosti izdelka. Za naročilo loka ali samostrela je potrebno priložiti kopijo veljavnega osebnega dokumenta s sliko kot dokazilo vaše polnoletnosti.

Pridržujemo si pravico do spremembe opisov in cen brez predhodnega obvestila.

 

Kako naročim izdelke v spletni trgovini disport.si?

 

Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v nakupovalno košarico

in nato nadaljevati pot do blagajne.

Izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene na levi strani ali uporabite različne možnosti iskanja (po proizvajalcu, vrsti, namenu ..)   Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "dodaj v košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb "Odstrani" ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice ali vpišete željeno število izdelkov v polje ¨količina¨ Če želite prodajalcu Dišportu še kaj sporočiti v zvezi z izbranim artiklom to vpišete v polje ¨opomba na izdelku¨

Ko končate z nakupovanjem, kliknite na gumb "naprej", ki se nahaja na zaslonu z vašo nakupovalno košarico desno spodaj. V naslednjem koraku izberete državo dostave, dostavljalca (Pošta Slovenije ali DPD ali osebni prevzem), in način plačila (po predračunu, po povzetju ali preko sistema PayPal) Sistem bo dodal MINIMALNE stroške poštnine  glede na izbrani način dostave. Če je na razpolago ¨koda za popust¨ jo vpišete v polje in sistem jo bo avtomatsko uporabil. Nadalje vpišete svoje podatke in podatke za dostavo in naročilo potrdite z tipko ¨nadaljuj¨ .

Sledi pregled in končno potrdilo nakupa.

Pred tem morate ¨prebrati in se strinjati z naročilom in plačilom, ter z pogoji poslovanja podjetja Dišport¨ ,ki jih najdete levo spodaj. Če želite da vas informiramo o novostih označite tudi to polje. Z klikom na ¨oddaj naročilo¨ ste sklenili kupo-prodajno pogodbo z podjetjem Dišport in se s tem zavezali k plačilu kupnine za naročene izdelke. Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da  smo naročilo prejeli.

V kolikor imate v košarici lok ali samostrel je potrebno poslati na mail še kopijo veljavnega osebnega dokumenta s sliko (obojestransko) kot dokazilo vaše polnoletnosti za nakup orožja. Po zakonu smo dolžni voditi evidenco nabave in prodaje orožja.


Če ne prejmete potrdila o prejemu naročila oziroma potrditve le-tega, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov ali niste sledili navodilom do konca oddaje le-tega, ali pa gre za napako na strani. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate: 
                                    • pišete na e-naslov: info@disport.si

 ali                               • pokličete na telefonsko številko: +38668626891

                                                                                    

 


 

2.Plačilo izdelkov

V primeru dostave preko Pošte Slovenije kupnino poravnate na vaši lokalni poštni izpostavi, kjer tudi prevzamete naročeni izdelek. Prav tako lahko blago plačate tudi po predračunu oz. z drugimi navedenimi plačilnimi sredstvi na naš TR pri čemer nas morate o plačilu pisno obvestiti. Plačilo preko sistema PayPal. Pri plačilu s PayPalu se zaračuna provizija v znesku 3,4%+0,35€+0,5%. Dostavo v druge države plačate GLS kurirju ob prevzemu (kjer je to mogoče) ali preko ostalih že navedenih možnosti negotovinskih plačil (predračun za negotovinsko plačilo na naš TR ali PayPal plačilo po prejetem predračunu)

 

 

3. Podatki o dostavi


Izdelki bodo dostavljeni v roku od 3 do 14 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. V primeru, da izdelek ni dobavljiv v tem roku, boste o tem obveščeni, pri tem pa bomo uporabili podatke, ki ste nam jih zaupali ob registraciji oz.naročilu. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije ali GLS-ja in se zaračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije oz. GLS-ja GLS Poslji Paket: Spletno pošiljanje paketov. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije ali GLSja in se zaračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in ceniku GLSja. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku. GLS dodatne provizije na računa. Minimalni stroški poštnine so v vsakem primeru razvidni iz nakupovalne košarice, še preden zaključite naročilo, vendar je to le najnižja vrednost poštnine, saj ne moremo v naprej predvideti velikosti in teže paketa oz kuverte,  s čimer so povezani poštni stroški.


 


4. Vračilo izdelka

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev ( 43.č člen ). Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega in devetega odstavka 43.d člena tega zakona

Ne glede na določbo ZVPot, ki določa 14 dnevni rok vračila blaga, družba Dišport d. o. o. kot ponudnik omogoča svojim kupcem - potrošnikom, da svojo pravico do odstopa od pogodbe uresničijo v roku 30 dni, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev. V tem času mora kupec obvestiti ponudnika o odstopu od pogodbe in svoji nameri za vračilo. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej ne velja za pravne osebe.
 

Za odstop od pogodbe kupcu priporočamo uporabo OBRAZEC za odstop.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno obvestite.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov .

Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako ponudnik potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde. V primeru, da ponudnik ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini. Ponudnik potrošniku priporoča, da previdno odpre embalažo, jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen.

Ponudnik samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti pošiljke. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec. V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe – izpolnjen obrazec in po prejemu vrnjenega blaga.
Če je potrošnik z blagom ravnal ali ga pregledoval kako drugače, kot je potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga, lahko to zmanjša njegovo vrednost.
 


Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta


Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

 

Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov: 
                                     DISPORT, trgovina in storitve d.o.o. 
                                     Gorjančeva ulica 5
                                     1000 LJUBLJANA

 

 

 

 

5. Omejitev odgovornosti

Podjetje Dišport se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, zaloga ali cena spremenijo tako hitro, da Dišport ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Dišport kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Dišport ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Dišport v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

6. Pritožbe in spori


Dišport spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Dišport se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Dišport lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +38668626891 ali po elektronski pošti na info@disport.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Dišport se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Dišport prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Dišport ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Dišport, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

7. Stvarna napaka

(1)Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

(2)Napaka je stvarna:

1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3)Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4)Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

8. Garancija


Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani proizvajalca s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Dišport, ki bo zagotovil ažurno informacijo

 

 

9.Arhiviranje pogodb


Pogodbe in račune, ki jih skleneta naročnik in prodajalec, se arhivira na sedežu podjetja DISPORT d.o.o.,Gorjančeva ulica 5, 1000 Ljubljana, pogodbe o naročilu pa so posameznemu kupcu dostopne 12 mesecev po naročilu tudi na spletu (dostop z osebnim geslom)

 

10. Varovanje osebnih podatkov

Zbiranje osebnih podatkov
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov ter drugi podatki iz osebnih dokumentov. Dišport d.o.o., zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročila kuponov, e-kuponov ter naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.disport.si za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročilo kuponov ali e-kuponov, naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Dišport d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189).

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu z ustreznimi predpisi - kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih mest podjetja Dišport d.o.o.

Namen uporabe
Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo prijavitvenega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za cenejši nakup, uporabnik dovoljuje podjetju Dišport d.o.o., obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Dišport d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega trgovine www.disport.si, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Navedene podatke lahko podjetje Disport d.o.o. obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.


11.  Reklamna elektronska sporočila (e-novice):

Z nakupom v spletni trgovini uporabnik avtomatično dovoljuje prejemanje  elektronskih sporočil. Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Če želite, da vaše osebne podatke izbrišemo iz zbirke osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta, se lahko odjavite na spletni trgovini Disport.si, na e-novici, ki ste jo prejeli od nas ali pa nam to sporočite na e-mail info@disport.si

 

 

12. Piškotki

Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik. Piškotki ne vsebujejo nobenih podatkov s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto. S pomočjo piškotkov strežnik ve, da ste se vrnili na spletno stran, kar lahko s pridom izkoristimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku.

Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni preden se piškotek naloži na vaš računalnik lahko to določite v nastavitvah brskalnika


 

 

Ko kupec opravi naročilo v spletni trgovini Dišport potrjuje, da je seznanjen in se strinja s pogoji opisanimi na teh straneh in se zavezuje k plačilu naročenega blaga.

 

 

 

Posodobljeno: januar, 2023

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih